Wednesday, February 4, 2009

LISDA

LISDA - sukan dalaman ofis aku. LISDA ada 4 group. SUPER ONE, G2, E-POWER dan XTREME.. LISDA mula last week lagik.. ari sabtu.. aku masuk petanque & boling.. pagi men petanque kat SM Teknik B'worth & boling sebelah petang kat Megamall Prai.. 2 game tu SUPER ONE menang.. tu pn sebab aku men.. hehehhe..kikiki.. tentu korang tertanya2 kan.. petanque tu game aper?? petanque nie ala-ala boling padang lar.. kena baling buah dekat ngan jack.. letih ooooo men game nie coz men tgh panas.. sunburn muka aku... ptg kui 2.30 aku ngan hubby gerak pi megamall utk game boling plak.. cian ain.. ain kitaorg tinggai kat umah ngasuh.. next year mama bw ain k..

nie lar game petanque.. aku br nk baling bola.. partner aku munie sedang memerhatikan bola sapa lebih dekat ngan jack..


group SUPER ONE yang men petanque



tgk la balingan owg yg tak profesional.. kikikikiki


pemain2 boling SUPER ONE

so hari kemuncak untuk LISDA pd ari sabtu nie 7hb feb.. aku men netball.. mcm biasa lar.. ain kena tinggai kat abah dia.. sowie sayang.. mama tak leh bw ain.. ain kecik lagi.. next year mama bawa k ...

No comments: