Tuesday, March 24, 2009

.:: xCDenT ::.

sabtu lps, tgh aku dok seterika bj nak kuaq hp aku berbunyi.. kak aku kol.. minta tolon pi amik kazen aku kat tol juru.. dia xcdent.. depan & belakang keta remuk teruk.. so aku pun dgn kelam kabutnya bersiap nk pi amik derang kat balai polis bm.. tp keta aku kecik tak muat derang 1 family.. so my hubby pun kol si is. is pun sng ati menolong kami.. so gerak la kami dgn 2 biji keta menuju ke balai polis bm.. sesmpi jer aku tgk muka kazen aku cuak.. pucat semacam jer.. ank2 dia lgsg tak ckp apa.. seb baek lar derang tak luka apa2.. keta ja yg teruk.. setelah soal siasat dgn kazen aku dia ckp 3 bijik keta yg xcdent.. honda civic, waja & iswara.. honda civic tak teruk.. keta kazen aku yg teruk coz keta dia dok tgh.. so ni lar gmbq keta kazen aku .....


No comments: