Wednesday, June 25, 2008

.:: FuTSaL Oh FuTSaL ::.

Selesai je solat maghrib aku gi main futsal kat Safira Sport Planet. Pertandingan 5 penjuru. Ramai gak bebudak yg aku kenal main sekali. Tapi , mcm biasa la team kami selalu tak cukup org [ ni lah bahayanya budaya last minutes...hahahaha ] ...apa lagi jenuh call sana sini cari player.. masa tengah call tu tgk tgk ada sorang budak backup penang yang aku kenal...apa lagi terus ajak dia main....padahal dia apa pun tak bawak....takpa aku tolong cari gak la kelengkapan bagi dia....janji dia main....muahahahahahahah.....

selain team aku, 4 team yg lain mmg hebat hebat belaka. Semuanya yang dah selalu masuk tournament. Well bola tu bulat kan......tak semestinya team kat bawah tu tak dpt bersaing. Ni lah kali pertama kami sertai tournament tak rasmi 5 penjuru . setiap team perlu main 4 perlawanan . Nak tau result team aku tak ????.... yg pastinya bukan team belasahan...... ok meh aku citer kat sini ......1st game kalah tipis 1-0 , 2nd game seri 3-3 , 3rd game kalah 2-1 , 4th game seri 1-1......{{ itu lah result nya semlm }}....... ..... balik umah kui 11.....tgk-tgk bini aku plak tampal koyok kat kepala...... apa kena plak niii ???????????

No comments: