Monday, June 23, 2008

TeWaSnYa GeLoMbAnG "ORANJE"

Aku begitu terkejut sekali..camner team feveret aku ni leh kecundang di pentas suku akhir sedangkan prestasinya begitu cemerlang di peringkat kumpulan. walaupun begitu kehebatan Belanda di peringkat kumpulan hanya sekadar menambah keceriaan kejohanan EURO 2008. Ternyata Belanda bukan lawan Rusia yang sebenar. Kebangkitan Rusia dari kekalahan teruk 4-1 ditangan Sepanyol menjadi pemangkin kepada Rusia untuk bangkit hingga melayakkan diri ke peringkat separuh akhir setelah membenam Belanda 3-1.

ada jugak org berkata bola itu bulat ( sememangnya dah bulat..hehe ) ..tak semestinya sentiasa di atas kekadang di tepi., kekadang di bawah .. kekadang di tengah.. dalam perlawanan bola sepak pun sama jugak , pasukan mana yg berjaya mengimplementasikan formula ,taktik dan juga tekun berusaha.....heheheheheh....dia lah juara.. bukannya aku maksudkan team lain tak berusaha ....rasanya semua team berusaha....cuma nasib tak menyebelahi mereka..

ok lah setakat ini saja dpt aku tulis buat sementara ni......kepala aku pening lagi..semlm bini aku tampal koyok ......... so lena la tido aku semlm.. sambil tu aku sempat merakam perlawanan antara Spain melawan Italy...malang nya recording schedule aku tak cukup time.....cukup2 sampai kat habis tambahan masa je..... maknanya tak dpt ler tgk tendangan penalti ...:(( ..huh mengabihkan masa aku je....

namun begitu...kemeriahan euro tak habis kat sini je..... aku buat keputusan nak sokong Spain plak .....hehehehehe.....maklum ler peveret team dah terkeluar........SPAIN!!!! SPAIN!!!!.......

No comments: