Thursday, June 26, 2008

.: McM - McM @ 25/06/2008 :.

#pagi# ~~~~~~ aku masuk keje kul. 8.00am.... settle kan apa yg patut then mintak permission kuar kat bos nk bwk bini aku gi klinik.... bdn dia panas sgt .... kepala pun dah lekat STEM koyok.. :)).. jumpa doktor.... dia check sket sebyk then bg ubat...itu jer .....dia xder la komen ape2 pun..... bg aku lak.... ni la penangan nya mkn durian melebihi had...pastu sure nyer dia xkan ulang wat cmtu heheheheh....

#petang# ~~~~~~ lama dh aku tak join bebudak kilang main bola. Rindu gak la aku nak pijak rumput padang belakang tempat keje aku tu. So kemarin aku pun terasa nk join semula.... niat aku cuma nak test lutut aku ni ......samada dah fully recover atau masih sakit lg. Kecederaan lutut selalunya kena rehat panjang.... alhamdulillah.....semuanya dh ok...so aku enjoy habis habisan la ptg kelmarin.... .. tapi aku alert gak la takut terkena lagi tempat injured tu. Main pun kena lebih hati2 ..takut gak laa... kang tak pasal2 baru je nak baik terus ICU ...muahahahaha

#mlm# ~~~~~~ hmmmm........ takder aktiviti menarik semlm.... cuma menonton filem HULK jer with my wife..... pastu aku set recording schedule untuk perlawanan GERMANY vs RUSSIA . sumer nyer dah perfect, aku taknak kesilapan arie tu berulang lg...keh keh......tapi gangguan len plak terjadi......rosak lagi rakaman aku . ok lah....arie ni bz sket......otak pun blank tak dpt nak karang panjang2............. chiowwwww

No comments: