Friday, October 9, 2009

CooL Cha...!!!! Cool Cha ....!!!! Cool Cha Chicken !!!

OOOOOOOOO.................. yg ni la yg di sebut sebut sgt oleh kawan2 ku.......... sebelum ni tertanya tanya gak la apa kejadah la makanan nama Cool Cha tuu....hehehehe ... So ahad lepas aku pun pegi la Kapitan... Dengan rasa ingin tahu yg begitu menebal ..aku melangkah masuk ke Kapitan ...buat rileks jer cam tau dah apa yg nak pilih...hahaha...... Mai la pelayan sorang ni ngan menu makanan.... Biasala kan dalam kepala dah tau dah nak cari apa....then ... aku belek punya belek.....jumpa la ....Cool Cha ni....di kategori kan dlm kategori Pizza..... haaaa....... baru la terlerai segala persoalan... HAHAHAHA.......sejenis pizza rupanya..... so aku pun order la ...Cool Cha Chicken 1.....ekekekek......so kalau nak tau rupanya....tgk la gambar kat bawah ni ...:P

Aku belek punya belek...... " Ishhh ...kenyang ka kami nak mkn Cool Cha ni 2 laki bini ? "...... Tak kenyang kot..... Then ,,,apa lagi...order la plak 1 set Ayam Tandoori....... Lama dah tak pekena ayam tandoori Kapitan.....Feveret Kami berdua masa tunang tunangan dulu....hahahahah... Sedap la roti Naan dia....lembut dan lemak berkrim .....disukai ramai ..hehehehe... So ...tau la kan ...lepas tu kami buat apa.....KAMI MAKAN LAAAA :P:P......hehehehehehehehehe Lepas Makan kami pun gerak ler ke rumah mak aku yg rasanya tak berapa jauh...lebih kurang 2 km jer... Lepask sana jap sampai kul 5.30...


5.30 ptg...- Kami gerak balik dari rumah Mak aku .... terus gi beli susu Ain kat Bandar sunway then pastu berenti kejap beli bihun goreng singapore untuk mak mertua aku kat umah nnt dia nak mkn pas solat maghrib. Pastu baru la gi shopping shopping kat Tesco .. Beli brg2 yg kami tak sempat beli kelmarin. Ain lak sekarang ni taknak duduk dah dlm troli dh.... mungkin sebab dia tak leh nak tgk mcm mcm benda kat depan hehe ...... so dia lebih selesa berdiri ja dalam troli tu sambil kiri kanan tangan nya memegang troli tu. amboi mcm kuat sgt berdiri tu.......hehehe...apa apa jer lah Ain...asalkan tak buat hal....senang sket keje kami nak pilih barang.....hahahah.

Tengoklah gambar tu....amboi ......memandai jer pegang eskalator tu.....mcm org2 besar lak .,,, :P :P

No comments: