Saturday, October 17, 2009

NuR AiN ~~~LaNgKaH PerTaMa

Langkah Pertama...... apa sebenarnya yg di maksud kan ??? hehehe ..kalau nak di terangkan kat sini mmg panjang.... Mcm mcm benda leh di tafsirkan dengan "LANGKAH PERTAMA ".... tapi bagi aku ..Langkah pertama ni semestinya aku maksudkan tentang Ain yg dah mula leh berjalan ..... maklumlah pengalaman pertama...melihat puteri sendiri mengorak langkahnya yg pertama.... happy sesgt...mana der ibu bapa yg tak happy melihat langkah pertama anak nya....hehehe...samalah ngan aku....tak dpt di gambarkan bagaimana perasaan aku apabila melihat ain berjalan di luar rumah . Tapi ..dengan bermulanya langkah pertama ni bermakna bermula la juga langkah berjaga2..... mau tidaknya... perkara yg ain suka buat semestinya nak bertenggek kat kaki tangga dan panjat tangga,,,, risau ...mmg risau.....cepat jer dia panjat tangga tu..aduhhhh........kalau jatuh....kompom ...mmg kompom la keriau ....... dan satu lagi.....jatuh dan rebah tu adat resam la.... nak buat mcm mana..... standby jer la ..ahli persatuan bulan sabit merah a.k.a aku & bini aku la ...sapa lagi ...hehehehe



So kat sini aku post kan klip pendek ain tgh berjalan jalan di halaman rumah.....hehehe...jenuh gak la aku mengedit klip ni..sebab byk sgt gangguan....pelakon pelakon kecil yang tak berkenaan....sorry yer anak2 buah ku....this is for AIN only...hehehehehe... Jgn Marah.....heheheh

11 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

haha... makin jauh dan laju la nti dia melangkah... larat ka bapa dia ligan nti:))hehe

Di3mAn said...

hcj ~~ kalu abh dia tak larat ligan, mama dia ligan... ;))

((¯`•(¯`•.¸ Nur Natalia ¸.•´¯)•´¯)) said...

sweet laa ain nie 8->




mrs. Isma

Di3mAn said...

sweet la ...... sweet mcm uncle isma dia jugak laa..... hahahahahahahahahahahahahahah

Di3mAn said...

hye aunty nat.. slmt berkenalan.. :D




mama ain

((¯`•(¯`•.¸ Nur Natalia ¸.•´¯)•´¯)) said...

papa ain :: :p :P uncle isma tue mmg kiut miut :p tp pembuli :p =))




mama ain :: hye mama ain :p huhu tetbe rse dh tua la :p d pggey unty :p

Anonymous said...

Fahim mcm ni la skrg...terhuyung hayang...tapi dah tak merangkak dah...video upload kat FB je.

Di3mAn said...

mrs. isma ~~ hehehhe.. mesti lar panggei aunty coz ain ada ankel isma

hidemichi ~~ kikikiki.. ain still lesen L lagi..


mama ain

((¯`•(¯`•.¸ Nur Natalia ¸.•´¯)•´¯)) said...

hehehe :P Uncle erkkk :p xpe nnty soh pggey aTok is :p


btw :"> just call me Nat :">

Di3mAn said...

nat ~~ ok.. sorry..


mama ain

Di3mAn said...
This comment has been removed by the author.